tirsdag 28. august 2012

Trening er ikke gøy

Muligens en noe småprovoserende overskrift, men det jeg mener med det er at motivasjonen for å trene er at jeg vil bli bedre i konkurranser. Hadde det ikke vært for at jeg deltar på stevner, hadde jeg ikke orket trene.

Ut over det var det en fin, men fuktig ettermiddag på Løvenskiold. Til dels kraftige regnbyger og et veldig vanskelig lys. I tillegg hyggelig at det er nybegynnere på banen. De skyter godt også. Standardprogrammet sto på treningsplanen. Det ble 164-141-152, totalt 457 med 5 innertiere. Grei gjennomkjøring.

Skuffelsen over at jeg ikke fikk deltatt på DM i militærfelt har ikke gått over, men jeg har nå registrert at det er felt på Myhrespiten til helgen. Det er et lite plaster på såret. Hvem fler har tenkt seg dit?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...